رئال مادرید
رئال مادرید
اخرین اخبار رئال مادرید/بهترین کلیپها و مستندهای زندگی بازیکنان فوتبال

سال 2012 تمام شد.سالی که فراز و نشیب های بسیاری برای باشگاه داشت و لحظات تلخ و شیرینی را در کنار هم سپری کردیم. 2012 دو نیمه داشت, یک نیمه اش خاطره ساز و غرور انگیز بود و نیمه دیگر نیمه ناکامی و تفرقه بود.
2012سالی بود که رکوردها بدست مادریدیسموها جابجا شد,سالی بود که سلطه کثیف بارسلونا بر فوتبال شکسته شد,سالی بود که به انسجام تیمی افتخار میکردیم و به خود میبالیدین,سالی بود که همه از شنیدن نام رئال رئال مادرید لرزه بر اندامشان می افتاد,سالی بود که بهترین رقابت لالیگایی تاریخ رقم خورد, سالی بود کههجومی ترین ال داربی را برابر بارسلونا ارائه دادیم و به دنیا نشان دادیم خون مادریدیسمو به جوش آید چه خواهد شد.,سالی بود که اتحاد و هدف در شهر مادرید عطرافشانی میکرد و یک دلی بیداد میکرد,درون زمین و روی نیمکت همه یکی بودند و یک هدف داشتندو هر بازی برای ما فینال بود, به تیمی ترحم نمیکردیم و همانند دژی غول افکن همه را له میکردیم. قلب تک تک بازیکنان به عشق پرچم رئال کبیر میتپید.در شادی و شوق غرق بودیم و اما....
نیمه ناکامی پس از سوپرکاپ شروع به تشدید شدن کرد:
چه شد؟ این انسجام و اتحاد چرا خدشه دار شد؟ چه نفرینی گریبان تیم را گرفت؟ این چه سونامی بود که برنابئو وزید؟ 2012 با شرع خوبی که برایمان داشت با ناکامی رو به اتمام میرفت و تلخی ها لحظه به لحظه بهرنج تر میشد, تا به خود آمدیم لالیگا را از دست رفته دیدیم,کوپا با خطر روبرو شد,یو سی ال به دیوار بزرگی برخورد کرد,عاشقان شادی دم از رفتن میزدند, تا اینکه تعطیلات کریسم آب سردی بر پیکره حواشی شدو سال شیرین با ناکامی به اتمام رسید و زندگی از نو آغاز میشود, پاپانوئل با ورودش می خواد اتحاد دوباره را به مادریدیسموها هدیه کند,پاپانوئل می خواهد عزم هایمان را جزم کنیم و گذشته را دور بریزیم,پاپانوئل میخواد بجنگیم چرا که ما جنگنده های ویرانگریم,آری نام باشگاه رئال مادرید است,باشگاهی که همیشه افتخار آفرین است.
پاپانوئل تو بدشانسی را از ما دور کن و به ما اتحادی دوباره بده تا همه ببینند که بخدا قسم روزهای روشن نزدیک است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, توسط ناصر حمیدی